Πολιτιστικά Προγράμματα 2011-12

Σχολικό Έτος 2011 – 2012

Τίτλος Προγράμματος:”Θήρα: Ο αρχαίος πολιτισμός και το σύγχρονο πρόσωπο του νησιού”
Συνοδοί Καθηγητές: Λεβέντη Βιολέττα, Μπενάκη Πολυξένη

Από 31 Μαρτίου έως 2 Απριλίου 2012 πραγμτοποιήθηκε επίσκεψη στη Σαντορίνη στα πλαίσια του πολιτιστικού προγράμματος.
Σαντορίνη

 

Τίτλος Προγράμματος:”Από την Ακρόπολη ως το Βρετανικό Μουσείο”
Υπεύθυνος Προγράμματος: Πυρπυρής Παναγιώτης

Μια περιπέτεια του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού. Η ολοκλήρωση του προγράμματος επιτεύχθη με την ξενάγηση των συμμετεχόντων στο Βρετανικό Μουσείο στο Λονδίνο (1 – 5 Μαρτίου 2012).
Από την Ακρόπολη ως το Βρετανικό Μουσείο. Μια περιπέτεια του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού

Τίτλοι Προγραμμάτων:”Μυθικός, θρησκευτικός και σύγχρονος πολιτισμός της Αρκαδίας”
και “Μύθοi, ιστορία και σύγχρονος πολιτισμός της Μαγνησίας”
Υπεύθυνη Προγραμμάτων: Λεοντοπούλου Παρασκευή
Συνοδοί Καθηγητές: Πυρπυρής Παναγιώτης, Τριανταφύλλου Μαρία

 

Η ομάδα της Α Λυκείου ταξίδεψε στο «Μυθικό, θρησκευτικό και σύγχρονο πολιτισμό της Αρκαδίας», ενώ η ομάδα της Β Λυκείου στους «Μύθους, την ιστορία και τον σύγχρονο πολιτισμό της Μαγνησίας». Κοινή αναφορά τους υπήρξαν οι μύθοι των βουνών των δυο αυτών περιοχών. Οι μύθοι αυτοί υπήρξαν και ο λόγος που οι δυο ομάδες συνεργάστηκαν, ώστε να οργανώσουν από κοινού την εκδρομή που θα τους πρόσφερε την ευκαιρία να περπατήσουν σε βουνά με πλούσιες μυθικές αναφορές.
Το ταξίδι τους όμως ξεκίνησε στην αρχή της χρονιάς, με την επιλογή των θεμάτων, την έρευνα για την τοπική και μυθική ιστορία κάθε τόπου, την συνεργασία, τις Κυριακάτικες συναντήσεις τους, τις γευστικές εμπειρίες τους από κάθε τόπο, τις παρουσιάσεις της δουλειάς τους.
Είναι χαρά και ικανοποίηση για κάθε δάσκαλο να συνεργάζεται με τους μαθητές του σε προγράμματα εκτός της υποχρεωτικής εκπαίδευσης. Εκεί ξεδιπλώνονται οι δεξιότητες και η αγάπη των μαθητών για μια άλλου είδους γνώση και εκπαιδευτική εμπειρία. Ο καθένας από τους περίπου 50 μαθητές του Ζαννείου που έλαβαν μέρος και στις δυο ομάδες βρήκε το χώρο του, το χώρο από τον οποίο θα μπορούσε να προσφέρει τη συμβολή του για την επίτευξη του τελικού συλλογικού έργου τους.
Στις εργασίες που κατέθεσαν οι μαθητές υπάρχουν τα ονόματά τους. Αυτό που δεν υπάρχει είναι η προσπάθειά τους να είναι συλλογικό το τελικό προϊόν της εργασίας τους και αυτό είναι υποχρέωσή μου να το καταθέσω. Ο ένας παρότρυνε τον άλλο, βοηθούσε στις ανάγκες του, πρότεινε λύσεις για το πρόβλημα που προέκυπτε. Και πέρα από το αποτέλεσμα, γνωρίζουμε, όσοι εμπλεκόμαστε σε τέτοιου είδους εκπαιδευτικά προγράμματα, ότι το σημαντικότερο όφελος είναι αυτό που κερδίζουμε κυρίως στη διαδικασία και ακολουθεί το κέρδος από το αποτέλεσμα.
Σε όσους ταξίδεψαν μέσα από την ομάδα στα βουνά της Αρκαδίας και Μαγνησίας και στους εξαιρετικούς συνοδοιπόρους των βουνών Πηλίου, εύχομαι τα ταξίδια τους να είναι πάντα όμορφα και με τη συντροφιά φίλων.
Εκδρομή στο Βόλο και τα βουνά της Μαγνησίας

 

(Συνολικές επισκέψεις: 101 , επισκέψεις σήμερα: 1 )