Διδάσκοντας στο Ζάννειο

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε την
Παρασκευή 5 Απριλίου, 5.00-8.30 μ.μ., η Επιστημονική Ημερίδα Διάχυσης Καλών Διδακτικών Πρακτικών, που οργάνωσε το Ζάννειο Πειραματικό Λύκειο Πειραιά.

Το Α’ Μέρος του προγράμματος της Ημερίδας, στην οποία συμμετείχε σημαντικός αριθμός εκπαιδευτικών διαφόρων ειδικοτήτων από την Δ/νση Δ.Ε. Πειραιά αλλά και από άλλες περιοχές της Αττικής, περιλάμβανε 3 κεντρικές ομιλίες και συγκεκριμένα:

Επιλέγοντας ένα Πειραματικό Σχολείο: Κοινωνικά χαρακτηριστικά και εκπαιδευτικές προσδοκίες των μαθητών του Ζαννείου Πειραματικού Λυκείου, από την
Αν. Καθηγήτρια του Ε.Κ.Π.Α. Νέλλη Ασκούνη.

Μετασχηματισμός του εκπαιδευτικού έργου: αρκεί η εδραίωση καλών διδακτικών πρακτικών;
από την Εντεταλμένη Διδάσκουσα / Ακαδημαϊκή Υπότροφο του Τμήματος Φ.Π.Ψ. Μαρία Μαμούρα.

Διευρυμένο Διάλειμμα: 4 χρόνια λειτουργίας του στο Ζάννειο Λύκειο,
από την Διευθύντρια του Ζαννείου Π.ΓΕ.Λ.Παρασκευή Λεοντοπούλου.

Το Β΄ ΜΕΡΟΣ περιλάμβανε Παράλληλα Εργαστήρια και Παρουσιάσεις.
Συγκεκριμένα:

Εργαστήριο ΠΕ01
Δύο δρόμοι για την “ευτυχία” (δύο τρόποι διδασκαλίας του μαθήματος της Γ Λυκείου)
Φ. Καπουτσή – Π. Λεοντοπούλου.

Παρουσιάσεις ΠΕ02
Στα ίχνη ενός λοιμού, ενός χρησμού και μιας απιστίας, Καραμπογιά Α.
Τεχνικές διαμόρφωσης θετικού ψυχοπαιδαγωγικού κλίματος κατά τη διδακτική και παιδευτική διεργασία, Κουγιουμτζής Γ.
Από το Ολοκαύτωμα στο έθνος – κράτος. Μια απόπειρα αναδρομικής αφήγησης στην ιστορία της Γ΄ Λυκείου, Κουφοπούλου Π.
Όμιλος Παλαιογραφίας: καινοτομία ή κενοτομία; Μηνάογλου Χ., Κουγιουμτζής Γ., Αλιφραγκής Β., Γεώργα Ν., Οκταποδάς Γ., Μισσός-Πεταβράκης Κ. Λαγουρός Ν.
Εργαστήριο ΠΕ02
«Αντιδρώ(ό)μενα» backstage, Καλογερά Π.

Παρουσιάσεις ΠΕ03
Η εφαρμογή της Αναλυτικο-συνθετικής μεθόδου σε γεωμετρικές κατασκευές της Α΄ Λυκείου, Κανελλοπούλου Μ.- Μαυρομάτης Γ.
Ο Παλμογράφος στη διδασκαλία της τριγωνομετρίας, Μπουμπούλης Π.
Η γειτνίαση ως περιοριστικός όρος, Παππά Σ.
Κατασκευή δορυφόρου και ανακάλυψη εξωπλανητών,
Τσαντίλας Σ.

Εργαστήριο ΠΕ04.01
Πειραματικές Διαδρομές στη Φυσική, Χαρατζόπουλος Π. και μαθητές/τριες του Ομίλου Φυσικής (Lab-e-Ρη ΦΥΣΙΚΗ)

Εργαστήριο ΠΕ06
From “Approaching The Kitchen Recipes” to “Winning an Oscar”: the ongoing challenge of Teaching and Learning English at Senior High School!
Γαλανοπούλου Μ., Λεβέντη Β.

Εργαστήριο ΠΕ86
Εκπαιδευτική Ρομποτική, Τέγκερη Ε.,Παυλόπουλος Ιάσονας

Θεατρικό Εργαστήριο
Ο θεατρικός αυτοσχεδιασμός στην εκπαιδευτική πράξη, Μαματσή Α.-Μπενάκη Π.

56509945_10219095395881590_6966344719689318400_o 56255437_10219095395121571_4464884053429977088_o

56300233_10219095394201548_4464877675403542528_o

56742577_10219095393841539_1493573507089432576_o

56373638_10219107291138964_7649518130644910080_o

56781160_10219095392961517_1674603385023627264_o

56440182_10219095392041494_4815894623677317120_o

56593609_102

56435165_10219095391281475_3534225470008590336_o

56270042_10219095396401603_17227169658830848_o

56673195_10219095390921466_799206810065043456_o

56419443_10219095390201448_7861887208116977664_o

56601040_10219095389681435_3671044140008734720_o

56681812_10219095389241424_8445865570527608832_o

56573584_10219095387081370_8858821822724964352_o

56255390_10219095388321401_4179752242779258880_o

(Συνολικές επισκέψεις: 193 , επισκέψεις σήμερα: 1 )