Διδάσκοντας στο Ζάννειο
Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε την
Παρασκευή 5 Απριλίου, 5.00-8.30 μ.μ., η Επιστημονική Ημερίδα Διάχυσης Καλών Διδακτικών Πρακτικών, που οργάνωσε το Ζάννειο Πειραματικό Λύκειο Πειραιά.
Το Α’ Μέρος του προγράμματος της Ημερίδας, στην οποία συμμετείχε σημαντικός αριθμός εκπαιδευτικών διαφόρων ειδικοτήτων από την Δ/νση Δ.Ε. Πειραιά αλλά και από άλλες περιοχές της Αττικής, περιλάμβανε 3 κεντρικές ομιλίες και συγκεκριμένα:
Επιλέγοντας ένα Πειραματικό Σχολείο: Κοινωνικά χαρακτηριστικά και εκπαιδευτικές προσδοκίες των μαθητών του Ζαννείου Πειραματικού Λυκείου, από την
Αν. Καθηγήτρια του Ε.Κ.Π.Α. Νέλλη Ασκούνη.
Μετασχηματισμός του εκπαιδευτικού έργου: αρκεί η εδραίωση καλών διδακτικών πρακτικών;
από την Εντεταλμένη Διδάσκουσα / Ακαδημαϊκή Υπότροφο του Τμήματος Φ.Π.Ψ. Μαρία Μαμούρα.
Διευρυμένο Διάλειμμα: 4 χρόνια λειτουργίας του στο Ζάννειο Λύκειο,
από την Διευθύντρια του Ζαννείου Π.ΓΕ.Λ.Παρασκευή Λεοντοπούλου.
Το Β΄ ΜΕΡΟΣ περιλάμβανε Παράλληλα Εργαστήρια και Παρουσιάσεις.
Συγκεκριμένα:
Εργαστήριο ΠΕ01
Δύο δρόμοι για την “ευτυχία” (δύο τρόποι διδασκαλίας του μαθήματος της Γ Λυκείου)
Φ. Καπουτσή – Π. Λεοντοπούλου.
Παρουσιάσεις ΠΕ02
Στα ίχνη ενός λοιμού, ενός χρησμού και μιας απιστίας, Καραμπογιά Α.
Τεχνικές διαμόρφωσης θετικού ψυχοπαιδαγωγικού κλίματος κατά τη διδακτική και παιδευτική διεργασία, Κουγιουμτζής Γ.
Από το Ολοκαύτωμα στο έθνος – κράτος. Μια απόπειρα αναδρομικής αφήγησης στην ιστορία της Γ΄ Λυκείου, Κουφοπούλου Π.
Όμιλος Παλαιογραφίας: καινοτομία ή κενοτομία; Μηνάογλου Χ., Κουγιουμτζής Γ., Αλιφραγκής Β., Γεώργα Ν., Οκταποδάς Γ., Μισσός-Πεταβράκης Κ. Λαγουρός Ν.
Εργαστήριο ΠΕ02
«Αντιδρώ(ό)μενα» backstage, Καλογερά Π.
Παρουσιάσεις ΠΕ03
Η εφαρμογή της Αναλυτικο-συνθετικής μεθόδου σε γεωμετρικές κατασκευές της Α΄ Λυκείου, Κανελλοπούλου Μ.- Μαυρομάτης Γ.
Ο Παλμογράφος στη διδασκαλία της τριγωνομετρίας, Μπουμπούλης Π.
Η γειτνίαση ως περιοριστικός όρος, Παππά Σ.
Κατασκευή δορυφόρου και ανακάλυψη εξωπλανητών,
Τσαντίλας Σ.
Εργαστήριο ΠΕ04.01
Πειραματικές Διαδρομές στη Φυσική, Χαρατζόπουλος Π. και μαθητές/τριες του Ομίλου Φυσικής (Lab-e-Ρη ΦΥΣΙΚΗ)
Εργαστήριο ΠΕ06
From “Approaching The Kitchen Recipes” to “Winning an Oscar”: the ongoing challenge of Teaching and Learning English at Senior High School!
Γαλανοπούλου Μ., Λεβέντη Β.
Εργαστήριο ΠΕ86
Εκπαιδευτική Ρομποτική, Τέγκερη Ε.,Παυλόπουλος Ιάσονας
Θεατρικό Εργαστήριο
Ο θεατρικός αυτοσχεδιασμός στην εκπαιδευτική πράξη, Μαματσή Α.-Μπενάκη Π.